El poema d'una alumna a l'Àngel de la Guarda

El 2 d'octubre és la festa de l'Àngel de la Guarda.
Fa uns anys, una alumna de 4t d'ESO va fer un bonic poema a l'Àngel de la Guarda.


UN ÀNGEL, AMB MI

Et sento, ets aquí,
aquí al meu costat.
No et veig, però diria
que sempre amb mi has estat.

En moments d'angoixa
o si m'arriba la soledat,
em dónes l'empenta,
si dubto i no sé
quin camí he d'emprendre,
quin pas he de fer.

M'estimes, ho sento.
M'ajudes, ho sé.
Ets com un somriure
tranquil i serè.
Com una mà amiga,
com el meu alè.

Diuen que ets un àngel
que tinc al costat
i els àngels no es veuen
però s'hi pot parlar.

I, jo et dic que no marxis,
que et quedis sempre amb mi,
posant llum i calma
en el meu camí.

—Poema de Júlia Tallero de 4t d'ESO (2015), premiat en els Jocs Florals del Col·legi Les Alzines de Girona—


Comentaris